Thursday, July 19, 2012

රමේෂා ඇන්ටිගේ පිටේ ටැටු එක!

ඔන්න ආයේ ඇනෝ මල්ලි ආවේ බ්ලොග් පැත්ත බලලා යන්න කියලා එතකොටනේ දැක්කේ රමේෂා කියලා ඇන්ටි කෙනෙක්ට ටැටු ගහපු කෙල්ලෝ බඩු කියලා පෝස්ට් එකක් දැක්කම මල පැනලා කියලා.

රජෙක් කියලා එකෙක් තමාගේ පාඩුවේ ආතල් එකක් අරගෙන පාඩුවේ සිටි ඒත් මේ රමේෂා ඇන්ටිට ඒක දැකලා මල පැනලා තියෙන්නේ තමාගේ අතීතේ මතක් වෙලාද? නැත්තම් මොන ටැටු එහෙකටද පොඩි එකෙක් එක්ක පැටලෙන්න යන්නේ?


රජාට ක්ෂේනික මෝචනය ඇති වෙන නිසා වහාම ඔහුට ලිංගික ඇසුරක් ලබා දීමට රමේෂා ඇන්ටි යෝජනා කර ඇත.මට පේන්නේ ඇයට අවුරුදු විස්සක කොලුවෙක් සමඟ ලිංගික ඇසුරක් අවශ්‍ය වී ඇති බවයි.ඒ වග එහෙම නම් කෙලින්ම ස්කූල් එකක් ගාවට ගොස් ස්කූල් බෝයි කෙනෙක් හොයාගත්තා නම් අහවරයි.මොකද දාහේ කොලයක් දෙකක් වියදම් කිරීමෙන් අතිශය රහසිගත විදියට වැඩේ කොරගන්න තිබුනි..

ඒත් රමේශා ඇන්ටි ජොයින්ට් එක කටේ ගහගෙන දරුවෙකුගේ ලිංගික ඇසුර පතා අන්තිම පහත් විදියට කිච වී ඇත. ඒ මදිවට කොමන්ට් කරන එවුන්ට උඹ බං බොලන් කියා කතා කිරීමෙන් ඇයගේ අශිලාචාර කමද ඔප්පු කොට බොහෝ කල්ය.ඒ ඔහුගේ සැමියා ත් සයිබරයේ දැවැන්තයෙක් කියා ගනිමින් සිටින නිසා ද මන්දා ය. ඔහුත් අපිට ෆුල් ආතල් දීමට පොඩි කෙල්ලෙකුගේ නයෙක් ගැන ලියා පොරක් වීමට තැත් කරයි.

මේ ඉතින් මුන්ගේ ආතල් ය දැන් මේ ලියන එක මගේ ආතල් එකය කියවන උඹලාට ආතල් ද නැද්ද මම දන්නේ නැත.


රජාත් පොර ටෝකය
ඌත් නොගහපු බඩුවක් නොමැත.ගල්කිස්සේ ගල් අස්සේ සෑම සුද්දීයෙක්ටම ගසා ඇත.සුද්දියන්ගේ ටැටු දැක ඌට අප්පිරියා වී ඒ ගැන පළ කර උගේ ආතල් එක ගත්තා ය.එක දැක රමේෂා ඇන්ටිට තමා බඩුව කාලේ මතක් වී ඇයගේ ආතල් එක ගත්තේ ය.ඇය පවසන අන්දමට ඇය සැමියා සමඟ එකට ජොයින්ට් ගසා ඇනෝ කොමන්ට් වලට සිනා වෙන බවය.එය නම් මට ආතල් අම්බානකය.

5 comments:

  1. මේව බලලා එපා....... වෙලා තියෙන්නේ ඕයි...!

    ReplyDelete
  2. අනේ මන්දා ඉතිං

    ReplyDelete
  3. ඕහ්...
    මරු පෝස්ටුව...
    රමේශා නැන්දිගේ පිටේ විතරක් නෙවේ බන් ටැට්ටු තීන්නේ.....
    උබලා නොදන්නවා වුනාට
    තව තව තැන් වල තියෙනවා...
    ආයෙ ඉතින් මන් නොදන්නවැයි

    ReplyDelete
  4. http://thekabba.blogspot.com/2012/07/sold.html

    මේකත් පොඩ්ඩක් බැලුවා නම්

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

මං ඇනෝ වුනාට මට අනිත් ඇනෝලාගෙන් වැඩක් නැහැ කියන්න තියෙන දෙයක් කෙලින් කියන්න මේ මම වගේ නැත්තම් කමක් නැහැ..